Voor het eerst in jaren zijn we weer eens een keer gaan beugelen ,dit keer hebben we gekozen voor een locatie in Melderslo en wel bij “Het Beugelke” . We begonnen de avond met een warm en koud buffet wat zeer goed te verorberen was voldoende en ook van goede kwaliteit (misschien een tikkeltje zout…