-
Lenterit 18 mei 2014
Met de lente rit zijn we vertrokken met 9 man en 1 duo passagier onder prachtige weersomstandigheden. We vertrokken richting de Gulle Brabander in Hilvarenbeek maar bij vertrek aldaar was die toch niet zo gul (daar we gewoon moesten afrekenen !!! ). In Weert was het nog effe zoeken om weer terug op de route komen om…
-
Openingsrit zaterdag 12 april 2014
-
Afsluitingsrit 5 oktober 2013
Onder onverwacht goede omstandigheden is zaterdag de afsluitingsrit verreden. Er kwamen 9 motoren aan de start waarvan er 1 een gastrijder was. Voor een enkeling was dit tevens de openingsrit. Na een ritje over de highway doken we bij Dodewaard de dijken op en kregen een schitterend bochtig circuit voorgeschoteld tot bijna helemaal in Horst.…